lördag 6 augusti 2011

Ja ... semester

Hejsan alla kära vänner. Nu har jag semester. Men det är mycket som jag har tänkt att hinna med under mina 5 veckor. Tapetsera om i köket. Grundlig städning osv .... Men även få tid över till att sitta och scrappa.

Min första vecka började inte så där jättebra. Blev biten i höger hand av en katt och handen svällde upp. Så jag fick ge mig till farbror doktorn och där konstaderades infektion i handen. Så nu äter jag pencillin (10 dagars kur). Denna vecka försvann utan att jag kunnat göra något av det jag tänkt. Fast jag har varit social med släkten istället.

Har 2 kort som jag gjorde för ett bra tag sedan. Här kommer det första


Och så kort nummer 2


Till nästa gång ......... scrappa lungt
Kram
Leila

2 kommentarer:

Karin sa...

Usch då, det låter inte bra att bli biten av en katt! Nu är det ju ett tag sedan, så jag hoppas att du är frisk igen!
Blev det någon tapetsering, städning etc? Man har ofta så stora planer, men tiden för semestern bara rinner iväg.
Numera är både guben och jag pensionärer, så vi har all tid i världen. Det betyder att vi får inget gjort, för vi skjuter upp det hela tiden.....
Kram Karin

Anonym sa...

Ja, verkligen usch. Inte skoj att bli biten av en katt och sen få infektion. Tur att det finns medicin!
Hur har sommaren annars varit? Och hösten är redan här! Full rulle på årstiderna och det känns ibland som tiden bara rinner iväg!
Sköt om dig! Kramis!